Direktlänk till inlägg 25 december 2008

Julafton.

Av hanna - 25 december 2008 23:08

Igår var det ju julafton som många vet (:

Vi firade med att först åka till mormor o morfar på morgonen och sedan åka hem och få besök av farmor, farfar o osse.

Morgonen hos mormor o morfar var vääldigt rolig :D

Där träffade man kusiner, morbror, moster och en massa annat trevligt folk. När vi kom dit gjorde vi den tradionella mandeln i gröten. Lillasyter moa hittade mandeln och fick ett hänga gubben- spel. Sedan blev det lek och bus med kusiner och den lilla chiuahuan Pluto. Efter allt stohej blev det julklapps-lek. Man skulle slå tärning och få en etta eller en sexa, om man fick det fick man ett paket och när paketen vart slut fick man ta paket från andra :D

Bad-shampo och små leksakskatter fick man. Sedan skulle man hem och farmor, farfar o osse kom. Först julmat och sedan julklappsutdelning. Då fick man pyjamas, ny väska, skor, biokort, tofflor, skiva och ett wii :D

man fick säkert mer saker men svårt att komma på just nu när man tittar på Pirates of the Carribean. Sedan när farmor, farfar och osse gått hem då, så vart man uppe till ungefär 23.00 för att spela WiiSports. Jag och moa ääägde på Tennis (a). sedan gick man och la sig vid 23.30 och kollade på; My best friends wedding, tror jag att den hette. hahah, bögen var ju bara så bra :)

Nej, nu ska man kolla lite mer aktivt på Pirates of the Carribean.

Hejdå.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hanna - 26 december 2008 14:21

Hejsan :D   Vaknade vid 13.30 ;/ det är jobbigt att sova så länge. jag gjorde mig iordning, duschade o sånt. gick ner och såg att stellan, mamma o pappas kompis, var här. jag gick till datan men fick snart gå bort från datan för att jag skulle hjälpa...

Av hanna - 26 december 2008 00:15

Av hanna - 25 december 2008 12:30

Hejhopp :D   Idag har vart en trött dag. Man steg väll upp ur sängen vid halv tio ungefär och man gick ner och såg att allt folk som vart hemma stod i datarummet. Jag släppade med mej moa och vi spelade lite wii- tennis. Jag vann :D Sedan spelade ja...

Av hanna - 23 december 2008 23:33

 God dag :D   Jo, idag steg man då upp ur sängen vid tio i nio och skulle duscha och göra sig iordning. Kort därefter ringde man lilla madde och pratade lite. Pappa hämtade en vid halv elva kanske och då skulle man ju in till stan. Men innan stan häm...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards